Ti-ai inscris copilul la cursuri de tenis si te bucuri ca acesta va invata o multime de lucruri noi?
Urmatorul pas este sa ii ajustezi regimul alimentar, astfel incat sa te asiguri ca are toate vitaminele si nutrientii de care are nevoie pentru a da tot ce e mai bun in teren.
De regula, cursurile sunt distractive si extrem de variate, insa ii pot solicita foarte mult atat capacitatile fizice, cat si pe cele cognitive, prin urmare este important sa se hraneasca asa cum trebuie si sa isi ia energia din alimentele cu adevarat sanatoase.

Iata ce nu ar trebui sa lipseasca din meniul unui mic jucator de tenis!

1. Proteine
Cat sunt mici, copiii cresc uimitor de repede, prin urmare au nevoie de proteine pentru a-si dezvolta muschii si a avea putere si forta in cadrul unor cursuri de tenis. Asigura-te ca micutul tau mananca oua, carne, linte si ovaz pentru a-si indeplini necesarul caloric. Ii poti pregati mese sanatoase la cuptor sau prin fierbere la care sa adaugi si o portie de legume, pentru vitamine si minerale.

2. Vitamine
Nu mai este un secret pentru nimeni faptul ca vitaminele si mineralele sunt extrem de benefice in alimentatia oricarei persoane, mai ales cand vorbim de copii. Daca vrei ca juniorul tau sa aiba un sistem imunitar cat mai bun, asigura-te ca il rasfeti cu fructele favorite la micul dejun sau la gustare si ca il inveti despre cat de importante sunt legumele consumate in stare cruda.
Spre exemplu, o salata delicioasa dupa antrenamentul de tenis il va ajuta sa isi recupereze puterile dupa efort. De asemenea, o portie de fructe de padure consumata ca gustare ii va potoli pofta de dulce si ii va asigura antioxidantii de care are nevoie pentru a-si mentine starea echilibrata.

3. Minerale
Calciul, magneziul, fierul si zincul sunt minerale care se gasesc in alimente si de care copilul tau are nevoie mai ales atunci cand participa saptamanal la cursuri de tenis. Asigura-te ca are zilnic o alimentatie echilibrata si include in meniul sau iaurt, migdale, seminte de susan, soia etc. Chiar si micile gustari pe baza de unt de arahide (fara zahar) si miere il vor face sa se simta "recompensat" pentru munca depusa si ambitia pe care o are zi de zi.

Nu uita de Omega-3, responsabil cu reducerea inflamatiilor din corp si imbunatatirea sistemului imunitar.
Consumul regulat de peste il va ajuta pe micutul tau sa se recupereze in urma antrenamentelor de tenis si sa aiba o stare de sanatate optima. Invata-l pe cel mic despre importanta regimului de viata echilibrat si asigura-te ca va sti sa manance sanatos si cand va fi mare.

De asemenea, pe langa toate aceste alimente, nu uita de hidratare.
Este foarte important ca prichindelul tau sa se hidrateze atat inainte, in timpul, cat si dupa antrenamentele de la cursuri de tenis. Doza zilnica necesara de apa ii va asigura energia de care are nevoie pe teren si ii va spori puterea de concentrare. 

O viata echilibrata inseamna si odihna, asadar vorbeste-i copilului tau despre beneficiile de care se va bucura daca va implementa de unul singur o rutina a somnului si un program de cel putin 8 ore de odihna pe noapte.
Bucuresti
10
Însorit
MIERCURI